baby

2.6.13

tiga saje..

assalamualaikum..

dear heart,..

part#1 - tacing

depa nampak kita bahagia..
gelak tak ingat...
senyum lebaq2...
buat status syok2..
komen kat fb gila2..

tapi depa tak nampak hati kita,,
we can lie to everyone but we can't lie to our 'hati kecik'...
dah jadi budak besaq ni buat keputusan bukan boleh buat macam jadi budak kecik dulu2 tu.. semua boleh bersuara.. boleh menyalahkan..
boleh bagi idea yang bernas..
tapi pls stay still for a while and listen..
apa kata hatiku..

part#2 - nak bebai

nak ikutkan sangat ego & hati yang ketegaq tu..
you will regret one day.. percaya la..
ye.. kita kan sibuk nak cari salah orang len..
sampai lupa nak nilai diri sendiri..
eh lupa.. kita baik.. baik sangat3... perfect wa cakap lu.. kan.. so xyah judge diri sendiri! grrrrrrrrr...

part#3 - nak habaq

tak baguih kalau cakap 'sabaq ney ada batas dia'..
tapi ingat sama apa yang orang korbankan untuk kita even
kita benci sampai nak tgk muka beliau pon tak mau..
gamak nak jugak tunjukkan sikap 'AKU TAK BERSALAH, HANG YANG SALAH'.. buat la.. kita tak rugi apa.. cuma tacing sikit la..
cakap pasai hati memang camtu.. tak yah sembang jiwa kental sangat..

p/s :

understand.. there's a wonderful way, but pls.. don't make it hard..
i'm afraid i can't take it..  Allah.. pls guide me... show me the right way.. amin..

No comments: