Skip to main content

Posts

Showing posts from April, 2014

Marriage Life - 1

Assalamualaikum..

ni haa mengantuk punya pasal kat opis.. cari qeja nak update belog.. padahai qeja melambak ja nak buat..kihkihkih..

wallaaa... it's 18th April 2014! makna kata dah 3 bulan 8 hari ceq merangkul gelaran wifey to CIMOT (nama manja - stands for encik comot..kui3).. amik la dengan rela hati nama baru tu yek my dear husband Ralf a.k.a ciMOT.. kekeke


#ijustlikethisphotodamnmuch pasai tu aku tempek gambaq ni ja kat mana pon.. pasai nampak putih gebus kot.. bubububu



tengok ni.. kannn wa da cakap lu.. gambaq hat tu tu laa.. hee p/s : aku buat sendiri tau benda alah ni.. ngeeee tau tak lawa.. but that's my effort wokeyh for my hari bersejarah! (^_^)


alam rumah tangga? tercabaq tu harusla.. tergores terkentut termenangeh tersenyum sorang2.. tergigit2 ter... errr... banyak benda yg terbaru yg terketahui dan terharus diterima.. maaf untuk 'Ter' kuasa lemen2 tu.. cuma nak cerita in a simple way, ter.. maksud dia kita tak sangka pon macam tu tapi jadi macam tu.. haa paham d…