baby

8.6.13

alaa.. yang putih-putih tu...

assalamualaikum..

Allah Maha Adil..

cepat atau lambat.. kita akan sedaq..
tapi pastikan kesedaran tu datang sebelum terlambat.. :)

mekaseh untuk yang tolong hulurkan tangan bila aku jatuh..

eh.. ari tu kan3.. aku p la mencemar duli jejak satu tempat ni.. tak penah baq hang main menda alah yang kita kena baling bola bagi yang putih2 tu tergolek semua.. hala.. orang ajak nak ajaq tak mau.. 
alasan~ sat la,.. tunggu terbukak ati nak main menatang tu aku p main la.. haha

penah jugak la kena ayat 'budak2 pon tau main la menda alah nih.. koman la'~
ceittt... alaa.. tak penah main baling bola bagi yang putih2 tu tergolek pon koman ka?? seriously... nak tergelak beb.. kemon la.. errrr.... 
disebabkan aku pikiaq ke luaq tepawe, aku buat tak heran ja pada mereka yang pikiaq dalam tepawe.. 


satu la nak habaq.. n FYI ini takda kena mengena dengan main baling bola kat yang putih2 tu.. tapi untuk umum ok... 'U' ---
jangan pandang rendah kat orang.. belum tentu kita tau semua yang depa tak tau...
ilmu tu kan untuk dipelajari... 

Alhamdulillah kalau kita tau banyak benda..
tapi jangan pertikaikan kekurangan orang lain.,
mungkin depa ada sebab untuk tidak tau tentang something.. ye dak?


p/s : tQ for trust me to main benda alah nih.. appreciate it.. :)







No comments: