Skip to main content

alaa.. yang putih-putih tu...

assalamualaikum..

Allah Maha Adil..

cepat atau lambat.. kita akan sedaq..
tapi pastikan kesedaran tu datang sebelum terlambat.. :)

mekaseh untuk yang tolong hulurkan tangan bila aku jatuh..

eh.. ari tu kan3.. aku p la mencemar duli jejak satu tempat ni.. tak penah baq hang main menda alah yang kita kena baling bola bagi yang putih2 tu tergolek semua.. hala.. orang ajak nak ajaq tak mau.. 
alasan~ sat la,.. tunggu terbukak ati nak main menatang tu aku p main la.. haha

penah jugak la kena ayat 'budak2 pon tau main la menda alah nih.. koman la'~
ceittt... alaa.. tak penah main baling bola bagi yang putih2 tu tergolek pon koman ka?? seriously... nak tergelak beb.. kemon la.. errrr.... 
disebabkan aku pikiaq ke luaq tepawe, aku buat tak heran ja pada mereka yang pikiaq dalam tepawe.. 


satu la nak habaq.. n FYI ini takda kena mengena dengan main baling bola kat yang putih2 tu.. tapi untuk umum ok... 'U' ---
jangan pandang rendah kat orang.. belum tentu kita tau semua yang depa tak tau...
ilmu tu kan untuk dipelajari... 

Alhamdulillah kalau kita tau banyak benda..
tapi jangan pertikaikan kekurangan orang lain.,
mungkin depa ada sebab untuk tidak tau tentang something.. ye dak?


p/s : tQ for trust me to main benda alah nih.. appreciate it.. :)







Comments

Popular posts from this blog

0

aku kah yang buta menilai salah sendiri.. atau kerana diri ini insan terpilih yang Dia rindu untuk diuji agar aku tak lupa mencari redhaNYA.. nak menangis pun aku tak mampu walau hati rasa bagai nak pecah.. sayang ibu bapa.. sayang suami..sayang anak-anak.. sayang keluarga aku seluruhnya.. dan aku berkorban juga untuk kebaikan yang lainnya..

s.t.o.r.y ^^

Assalamualaikum........... !   punya lama tak mai jenguk tetiba terasa nak merepek kat sini.. bz dengan keja..ehemm.. bajet macam tak dak masa sangatla kan.. haha   First of all, aku nak mintak maap kat membe2 yang dok terasa kehilangan diri ini.. aku tak pi mana pon, tapi nak habaq aku takda contact no hampa.. ( grrrr... alasan3!) hua3 betoi baq hang.. enset aku terjun dalam swimming pool belakang umah aku (cintailah sungai kita) dan beliau tak dapat diselamatkan lagi.. so secara otomatiknya semua nombor tepon hilang, dan aku pulak xdak bekap apa2.. sobs.. ampa jangan terasa or maah aku nah3.. seriously, im sorry..   kerja.. so far ok ! Alhamdulillah.. :) sungguh depa kata belajaq dengan keja lain.. tapi tula realiti kehidupan kan? mau tak mau still kena p jugak.. still kena tempuhi jugak..   life.. humm.. no komen tapi aku tau aku sedang diujiNYA.. its my choice to take it, or leave it.. Ya Allah.. kuatkan iman

me n emotion

Assalamualaikum... susah nak menerima..  tapi itu ikut hati sendiri..kan? kena bersedia bila kita dah pilih untuk melangkah ke satu jalan tu.. hati.. bertabahla.. mungkin this is for the short time only.. emosi moms to be ni memang tak tentu kannn..  blurppp... aku xmau ikut rasa hati.. hope takda la yg nak menguji lagi.. sabaq tak berapa nak ada.. haihhh.. susah nak control emosi diri sendiri.. asyik nak bebai ja.. hadoiii... takpa2.. depa kata kalau kita sabaq dengan dugaan, nanti Allah bagi kita lebih lagi.. (ayat nak motivate diri sendiri) bisikan hati yang jahat ni tak habih2..