Skip to main content

Posts

Showing posts from 2017

Birthday !

20 December 2017 rojak language in the house..
As salam.. hyep! taip dalam ni supaya tahun depan boleh ulang baca..;) jadi mak mak ni mana la sempat nak ber'diary' bagai.. kalau sempat taip kat tempat keja tu kira nasib lah.. haha memory pun tak lah sehebat dulu.. sat sat lupa.. adoisss tapi ada benda kalau aku ingat tu aku ingat la.. contoh kalau insan terpilih bagi luka hati aku..kahkahkah
tapi kan.. tak dak pulak lah sakit hati aku ni bagi masalah dalam kehidupan aku.. kalau kita rasa hati kita "bengkak" sangat tu sampai benci tak boleh nak tengok muka orang lain ada masalah lah tu dengan penerimaan kehidupan normal kita.. muhasabah balik hati..aku selalu buat, tanya diri sendiri..apa hang nak dalam hidup ni.. apa hang cari?? tak suka ke nak rasa bahagia?? nak benci kita pilih..nak maafkan kita jugak pilih.. nak hidup ikut jalan yg Allah redhai pun kita yg pilih.. jawab la sendiri.. dah sebab kita sendiri yang mencipta alasan itu kan kan...
back to the topic.. ta…

broken.

Dikmot diuji lagi..

atau lebih tepat kami sekeluarga diuji lagi..
Dikmot eczema yang aku rasa luluhnya hati aku..
sampai apa aku buat rasa macam tak berpijak..
luka hati aku...aku lebih tau..

bukan aku tak mau peduli cakap2 org, tapi rasa dah mangli org kata..
u not stay in my shoes.. don't act like u know everything very well more than  my heart felt.

Semoga Allah sembuhkan Muhammad AQil Rayyan Shah seperti sempurna dan selayaknya..ringankan beban anakku Ya Allah.. aaminn