baby

23.6.13

heart's talk..

Assalamualaikum..

It's Sunday again! senyummmmmm lebaq2 ^______________________^
alhamdulillah.. masih diberi kesempatan teruskan hidup kat muka bumi Allah..

kadang kan... kita kena sampaikan sesuatu dengan cara bengkang bengkok..
bukan straight to the point.. awat eh? sebab.. itu yang terbaik..
diam tu lebih baik.. kita belajar dari pengalaman kan..
ini bukan berdendam nama die.. kalau dengan dok diam2 aku dipersalahkan..
terpulang.. aku dah terbiasa tempek plaster kat hati sendiri.. boh minyak gamat kat luka2.. semua aku buat sendiri..... bila.. aku di uji dengan 'diam' tu..
if i can take all that and keep moving.. why not you since you teach me this.. ahah! sepiking pulokk! emo kalu jadi lagu ni la.. seb bek ada google translate..
buleh jugak belajaq tulih2 bahasa omputih kat belog.. keh3



jangan tunggu lagi....
keputusan tu kita buat bila kita dah fikir kiri kanan depan belakang..
kalau tak yakin.. kena fikir,bincang.. setiap apa yg berlaku mesti ada sebab..
aku bukan wanita hebat.. belum cukup tabah untuk berpatah balik ke tempat aku 'eksiden' teruk.. mungkin bukan hati aku yang selayaknya berada di situ..
aku dah buat yang terbaik untuk semua ni.. bukan aku tak usaha pertahankan..
tapi Allah tak izinkan.. mungkin cuma setakat ini..

#find your own happiness.. sayadoaawakbahagia.. In Sha Allah..


No comments: