baby

12.5.13

tak dan pikiaq tajuk

kita ada hak kan nak buat keputusan dalam hidup kta?

sampai tahap ni aku tak mau salahkan sapa2..
salah aku jugak yang tak bertegas dengan keputusan aku dari dulu..

aha.. cuti hari ni..
masak sambal sotong.. kangkung goreng belacan..
eh... opss... grrrrrr.....
esok cuti lagi.. lalala 

actually.. 
sedang keliru dengan misi dan visi hidup..
alahai.. kan senang jadi budak kecik.. tak payah pikiaq kalah perdana menteri..

~saya ada prinsip hidup saya sendiri..
saya ada matlamat hidup saya..~
aku nak jugak achieve something dalam hidup aku..
sebelum sampai waktu tu tolong jangan buat aku buat brek kecemasan,
konpem sentap semua rakyat jelata nanti..


jangan anggap aku terlalu mudah bila aku menurut..
jangan anggap aku terlalu lemah bila aku diam tanpa kata..

pls.. do respect others if you want others to respect you..






1 comment:

cikya lah said...

andai boleh jadi kecik balik.

nak pilih zaman tadika.

the most awesome moment...