Skip to main content

Raya!

Dear Diary..

lama tak jumpak hang..




they are all in my heart.. apa pon jua.. apa pon yang dikata.. mereka tiada gantinya.. rindu.. sayang yang takkan pernah hilang.. don't hurt them.. i will hurt a lot.. :')
 #mysuperhero #myabah #mymak #myadek2 #mykids #myinlaws 

dekat nak raya mesti touching kalau dengaq lagu raya..
feeling2 macam aku nak p merantau jauhhhhhh.. haha
raya taun ni dah bertambah ahli.. alhamdulillah..
posa taun ni banyak dugaan.. punya teruk eksesais hati bagi kuat kuat dan gagah perkasa.. 
apa boley buat.. aku bukan akak sado yang tak lut langsung biaq apa jua yang melanda..
aku akak tacing.. sobsss.. hehhh

tapi tapi tapi... dugaan tanda Allah syg.. tu lah, tak yah amik port..
aku memang cepat ja hangin.. tapi sat ja puting beliung tu..
seminit dua minit.. tiga empat.. sejam.. tidoq.. hilang la..
(cuma jgn kacau Superhero aku.. Parents aku..semua kesayangan aku..sakit gila hati gua nanti..mula nak jadi incredible hulk..)

dari zaman pakai baju sekolah, zaman kolej2 pakai pesyen2.. bukan sikit pon yang aku lalui,
banyak dah kenangan elok tak elok.. pengalaman pait maneh semua cukup..
and it do helps making me stronger from day to day.. 
In Sha Allah.. it will continuously be....aaminn3

aku bersyukur Allah kurniakan hati yang kental kat aku.. hati yang cepat sembuh.. 
hati yang mudah melupakan dan memaafkan.. alhamdulillah..

 baju raya? kain raya?  kuih raya?  tudung raya? mekap raya? kasut raya? raya dan raya?
hurmm.. tak semangat sangat nak raya taun ni.. pasal konpem xdapat duit raya... haha
kesimpulannya.. aku R.I.N.D.U.. rindu semuanya.. :)

entri tergantung..blurpp

Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir Batin..
#forgive n forget
In Sha Allah.. kita bahagia..

annyeong..





Comments

sherlina halim said…
Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Popular posts from this blog

Birthday !

20 December 2017 rojak language in the house..
As salam.. hyep! taip dalam ni supaya tahun depan boleh ulang baca..;) jadi mak mak ni mana la sempat nak ber'diary' bagai.. kalau sempat taip kat tempat keja tu kira nasib lah.. haha memory pun tak lah sehebat dulu.. sat sat lupa.. adoisss tapi ada benda kalau aku ingat tu aku ingat la.. contoh kalau insan terpilih bagi luka hati aku..kahkahkah
tapi kan.. tak dak pulak lah sakit hati aku ni bagi masalah dalam kehidupan aku.. kalau kita rasa hati kita "bengkak" sangat tu sampai benci tak boleh nak tengok muka orang lain ada masalah lah tu dengan penerimaan kehidupan normal kita.. muhasabah balik hati..aku selalu buat, tanya diri sendiri..apa hang nak dalam hidup ni.. apa hang cari?? tak suka ke nak rasa bahagia?? nak benci kita pilih..nak maafkan kita jugak pilih.. nak hidup ikut jalan yg Allah redhai pun kita yg pilih.. jawab la sendiri.. dah sebab kita sendiri yang mencipta alasan itu kan kan...
back to the topic.. ta…

broken.

Dikmot diuji lagi..

atau lebih tepat kami sekeluarga diuji lagi..
Dikmot eczema yang aku rasa luluhnya hati aku..
sampai apa aku buat rasa macam tak berpijak..
luka hati aku...aku lebih tau..

bukan aku tak mau peduli cakap2 org, tapi rasa dah mangli org kata..
u not stay in my shoes.. don't act like u know everything very well more than  my heart felt.

Semoga Allah sembuhkan Muhammad AQil Rayyan Shah seperti sempurna dan selayaknya..ringankan beban anakku Ya Allah.. aaminn



Dikmot

Hyep!!

nak melukis tak pandai.. takat lukis org lidi tu kalau jadi elok tu kira nasib jaa..  nak berpuisi2 muntah hijau pulak orang dengaq aku meraban..
and so sampai lah dekat belog yang dh lama terabai..kesian hang.. 
kenapa kalau hati kita sakit kita suka sakitkan hati orang lain balik? normal refleks kot noh.. aku pun tak terkecuali.. kalau boleh menjerit bebai2 aku rasa semua orang tak kenal aku sapa.. minah mana dok melalak macam apa lagi.. haha
i've gone through a lot of pain.. since zaman remaja kecik sampai remaja dewasa.. kadang rasa mangli / lali / tak peduli... the only way i can do..just cry.. and cry..  seronok menangis ni.. rasa puas hati.. macam hilang semua yang sakit2 dalam dada.. 
Dikmot kena admit ward 10-11-2016 - 13-111-2016..4 hari 3 mlm pakej penginapan kat sepital kulim.. hati aku?? rasa hancuq berderai.. orang nampak aku selamba ja.. macam relax.. macam tak kisah.. realitinya.. Allah lebih mengetahui.. Dikmot anak yang baik... sakit2 pn tak susahkan aku.. …