Skip to main content

one day..

dear Heart..

tak semua yang kita nak kita dapat..
tak semua yang kita dapat akan buat kita hepi..
tak semua yang buat kita hepi akan buat orang lain hepi..

kadang2 aku tercari-cari mana hala tuju aku lepas ni..
dah keja.. then buy a new car.. then?
hati aku kosong.. that's the truth..
sorry for being honest..
tolong buat sesuatu..

thanks..

take care Heart..


Comments

ZWAN SABRI said…
tulaa.. banyak yang kita nak, kita tak dapat tapi bila dah dapat rasa macam nak yang better lagi.. nafsu kita mmg x pernah puas kan... huhu
Anonymous said…
Memang kosong hati kita, sehingga kita sedar siapa kita, apa matlamat hidup kita, apa realiti kehidupan, dan semuanya ini akan terjawab bila tiba masanya nanti, insyaAllah.
Anonymous said…
These shoes are a normal price range from a few hundred dollars, or even up to several thousand dollars. These are such lovely girls, they want to get any of their costs. Discount Christian Louboutin pumps to help find their star look, they can be their most attractive member of the same age group. If you are ateenage girl, and then off, then they must be for you. ugg boots on sale is made from the best leather and high quality rivets which have become such a popular trend in recent years that you can find them being used to decorate clothes or shoes in a large scale.Those precise black rivets decorated on the surfaces of the shoes are the most individual features, which shows the man who wear them is standing in the front of fashion. The black leather upper design also continues the traditional style ofchristian louboutin sale .Every lady should have at least one pair of classic, versatile high heels in her shoes case.But no matter what kind of style of high heels you like, they all will give you a great outside of elegance and beautiful. In order to buy different kind of cheap christian louboutin shoes sale online , ladies all would like to go shopping online. 2012 Cheap Louboutin Shoes also catches the trend of time and fashion to unleash the series of Christian Loubouin Rollerball Spikes. High heels can range from small,outlet uggs kitten styles to over-the-top stilettos, toes may be closed or peeking out,After Christmas Sales uggs fronts may be pointy or round. If you want to buy christian louboutin discount shoes online, or especially you want to own this Christian Loubouin Rollerball Spikes All Black, you can come to this online christian louboutin outlet to choose the one you like with the cheapest discount price.That why this Christian Loubouin Rollerball Spikes All Black would become the outstanding one among other shoes of Christian Loubouin Rollerball Spikes series. And you can buy new uggs 2012 online, if you really like this pair of Cheapuggs boots Saleshoes. This popularuggs outlet takes on a darker aesthetic with the upcoming release of this all black version.Christian Louboutin, the French famous shoes brand, unleashes several types Christian Loubouin Rollerball Spikes continuously. Maybe you will be puzzled that why is it, not others? There must be so many reasons to make Christian Loubouin Rollerball Spikes All Black shining and famous. As we know,cheap christian louboutin is popular with Christian Louboutin Red Bottoms which is quite different with others.Among them, the most outstanding one ischristian louboutin Rollerball Spikes All Black which is the best sellers in most of the online christian louboutin outlet. [url=http://www.cheapchristianlouboutinshoessaleus.com/christian-louboutin-2013-rolando-leather-platform-pumps-nude-cheap-597.html] Christian Louboutin 2013 Rolando Leather Platform Pumps Nude uk,88% off With Free Shipping On All orders[/url]

your selected
Daily life is so brief and you can find so many issues that crop up and problems that must be faced. At instances, we become confused by the duties we ought to bear as well as the energy needed to help keep our lives on an even keel.

Please visit it:http://www.cheapchristianlouboutinshoessaleus.com/christian-louboutin-new-madame-peep-toe-pumps-black-cheap-611.html

Popular posts from this blog

Birthday !

20 December 2017 rojak language in the house..
As salam.. hyep! taip dalam ni supaya tahun depan boleh ulang baca..;) jadi mak mak ni mana la sempat nak ber'diary' bagai.. kalau sempat taip kat tempat keja tu kira nasib lah.. haha memory pun tak lah sehebat dulu.. sat sat lupa.. adoisss tapi ada benda kalau aku ingat tu aku ingat la.. contoh kalau insan terpilih bagi luka hati aku..kahkahkah
tapi kan.. tak dak pulak lah sakit hati aku ni bagi masalah dalam kehidupan aku.. kalau kita rasa hati kita "bengkak" sangat tu sampai benci tak boleh nak tengok muka orang lain ada masalah lah tu dengan penerimaan kehidupan normal kita.. muhasabah balik hati..aku selalu buat, tanya diri sendiri..apa hang nak dalam hidup ni.. apa hang cari?? tak suka ke nak rasa bahagia?? nak benci kita pilih..nak maafkan kita jugak pilih.. nak hidup ikut jalan yg Allah redhai pun kita yg pilih.. jawab la sendiri.. dah sebab kita sendiri yang mencipta alasan itu kan kan...
back to the topic.. ta…

broken.

Dikmot diuji lagi..

atau lebih tepat kami sekeluarga diuji lagi..
Dikmot eczema yang aku rasa luluhnya hati aku..
sampai apa aku buat rasa macam tak berpijak..
luka hati aku...aku lebih tau..

bukan aku tak mau peduli cakap2 org, tapi rasa dah mangli org kata..
u not stay in my shoes.. don't act like u know everything very well more than  my heart felt.

Semoga Allah sembuhkan Muhammad AQil Rayyan Shah seperti sempurna dan selayaknya..ringankan beban anakku Ya Allah.. aaminn



Dikmot

Hyep!!

nak melukis tak pandai.. takat lukis org lidi tu kalau jadi elok tu kira nasib jaa..  nak berpuisi2 muntah hijau pulak orang dengaq aku meraban..
and so sampai lah dekat belog yang dh lama terabai..kesian hang.. 
kenapa kalau hati kita sakit kita suka sakitkan hati orang lain balik? normal refleks kot noh.. aku pun tak terkecuali.. kalau boleh menjerit bebai2 aku rasa semua orang tak kenal aku sapa.. minah mana dok melalak macam apa lagi.. haha
i've gone through a lot of pain.. since zaman remaja kecik sampai remaja dewasa.. kadang rasa mangli / lali / tak peduli... the only way i can do..just cry.. and cry..  seronok menangis ni.. rasa puas hati.. macam hilang semua yang sakit2 dalam dada.. 
Dikmot kena admit ward 10-11-2016 - 13-111-2016..4 hari 3 mlm pakej penginapan kat sepital kulim.. hati aku?? rasa hancuq berderai.. orang nampak aku selamba ja.. macam relax.. macam tak kisah.. realitinya.. Allah lebih mengetahui.. Dikmot anak yang baik... sakit2 pn tak susahkan aku.. …