baby

2.4.12

its ok sayang :)

sebenaqnya takdak idea.. taktau nak gebang apa.. taktau nak merepek apa.. akai nak jugak tulih kat belog..jeles tengok orang update belog.. lalalala~ 

nak luah perasaan.. sampai ke esok pagi konpem tak habih aku taip.. kadang2 aku tanya diri aku sendiri.. aku sorang ja ka yang dok rasa lagu ney?? saket baq hangg.. tuuu dah mula.. fullstop! i want to stop my journey here.. but my heart ask me to keep moving...

maafkan aku kerana 'harapan' itu..

mak aku kata 'kak tak payah pikiaq sangat.. '
abah kata 'jangan anggap masalah sebagai beban..'
angah kata 'jangan memikir sangat..'
alang kata ' ang sabaq k along..'
abang n adek kata ' ang ada game n cerita baru dak dalam letop ang along??'  err..  =.=

terasa nak pergi.. dengaq pulak orang belakang kata 'tak reti nak ingat yang ada.. yang sayang.. yang memerlukan?? biaq p la sat kat hati tu.....' 

open your heart.. so i know i'm at the right way..


3 comments:

ZWAN SABRI said...

apa2 pown, GOOD LUCK ye.. do ur best decision k.. :)

kai said...

jgn membuat sesuatu keputusan menggunakan emosi...
fikir baik dan buruk dahulu

MiszCoMoT said...

zwan~ thanx :)

kai~ terima kasih.. insyaallah :)